5 tips om klanten te behouden

De concurrentie onder webshops is moordend. Ieder jaar komen er weer meer webshops bij en je onderscheiden op prijs is al lang niet meer voldoende. Maar hoe kun je je dan als webshop onderscheiden, hoe zorg je ervoor dat de online shopper bij jou koopt en niet bij een van je vele buurmannen? Het behouden […]

Is jouw webshop al AVG proof?

Over twee dagen is het zo ver, dan moeten alle bedrijven voldoen aan de nieuwe privacywetgeving: de General Data Protection Regulation (GDPR) oftewel de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Als webshophouder ben je hier dus als het goed is al volop mee bezig, of zelfs al klaar.  Maar de AVG is een complexe wetgeving en er […]

6 tips om reviews te verzamelen

Veel webshops werken met reviews, dit is een vorm van user generated content en daarmee een belangrijk onderdeel van je online marketing. Maar waarom zijn reviews nou zo belangrijk, hoe verzamel je zoveel mogelijk waardevolle reviews en hoe kun je deze vervolgens inzetten als marketingtool? Op deze vragen geven we in dit blog antwoord. Waarom […]

Minder bestellingen retour? Zorg voor een soepel retourbeleid

Retourzendingen zijn een grote kostenpost voor webwinkels. Zelfs voor grote webshops, die zo’n 30 tot 50 procent van hun bestellingen retour krijgen, kan het ervoor zorgen dat ze nog maar net winstgevend zijn. Je betaalt namelijk niet alleen de portokosten van de retourzending, maar ook alle kosten van het verwerken van de retourzending. Toch is […]

De E-Commerce trends voor 2018

Trends binnen e-commerce volgen elkaar in razend tempo op, het is haast onmogelijk om het nog bij te houden. Maar wil je het binnen de online shopping markt met de moordende concurrentie redden, dan zal je er toch bovenop moeten zitten. Wij helpen je een handje door de belangrijkste trends voor het komende jaar op […]

5 redenen om als webshop een goede klantenservice te hebben

Het belang van een goede klantenservice spreekt eigenlijk voor zich. Klantenservice ligt aan de basis van klantbehoud en aangezien dat zeven keer goedkoper is dan nieuwe klanten binnenhalen, is het zeker de moeite waard om daar (flink) in te investeren. Maar voor webshops zijn er nog meer redenen om de klantenservice goed op orde te […]

1 2