Tevreden klanten door goede bezorging

Pakketjes die in kliko’s worden gegooid, ‘we hebben je gemist’-briefjes terwijl klanten zaten te wachten op hun pakketje en zelfs bezorgers die handtekeningen van klanten vervalsen. Er is veel mis met de pakketbezorging van PostNL en de Nederlandse consument is er inmiddels wel klaar mee, blijkt uit onderzoek van tv-programma Kassa.

Snel en veilig bezorgd: 99% first time right

Als e-commerce ondernemer doe jij er alles aan om je klanten zo goed mogelijk te bedienen, maar over die laatste stap in het bestelproces, de bezorging, heb jij geen controle meer. Maar jij krijgt wél de ontevreden klanten aan de lijn. Dankzij de unieke samenwerking tussen Snowball en Sandd2me is dat verleden tijd: de pakketbezorging van Sandd2me levert pakketjes snel en veilig af. Doordat jouw klant op 3 verschillende momenten in het bezorgproces datum, tijdstip en locatie kan wijzigen, wordt de afleverkans verhoogt tot 99% first time right.

sandd2me

Niet alleen goed, ook nog groen!

Kwaliteit staat voor iedereen op nr. 1, maar veel klanten vinden het ook belangrijk dat bedrijven zich inzetten voor een groener bestelproces. Met Sandd2me kun je daaraan tegemoetkomen door verpakkingloos te bezorgen. In speciaal verzegelde kratten worden bestellingen bezorgd, de bezorger neemt de kratten direct weer mee terug.

Bereken jouw voordeel

Benieuwd hoe jij het bezorgproces kan verbeteren en hoe je kunt besparen? Neem dan contact met ons op.

Bespaar nu op je verzendkosten

Besparen op je verzendkosten én de best mogelijke service bieden. Door de samenwerking tussen Snowball en Sandd2me kan dat. Vul dit formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op voor een persoonlijke aanbieding.