MEET Sandra

In de zomer van 2015 maakte Sandra van Aanholt een reis door Marokko, daar zag ze mooie kussen en besloot deze mee naar huis te nemen om te verkopen aan familie en vrienden. De reacties waren zo enthousiast, dat ze besloot in december terug te gaan om nog meer kussens en een aantal tapijten te kopen. Deze had ze 2 dagen na thuiskomst al verkocht, waarop het idee ontstond om dit verder uit te bouwen tot webshop: The Souks. Inmiddels is het runnen van The Souks Sandra’s fulltimebaan.

“Dankzij Webshop Support kan ik zelf mijn tijd indelen en prioriteiten stellen”

Vorig jaar besloot Sandra al haar verzendingen uit te besteden, in december kwam het punt dat ze ook de klantenservice uit wilde gaan besteden. Sandra: “Ik was er heel sceptisch over, om de klantenservice uit te besteden. Ik had niet het idee dat het zo persoonlijk kon zijn als wanneer ik het zelf doe. Maar ik zit vaak in Marokko omdat ik het belangrijk vind om zelf mijn producten uit te zoeken en krijg veel energie van mooie samenwerkingen in Marokko. Wanneer ik daar ben, is het moeilijk en vrij kostbaar om zelf alle telefonische vragen af te handelen”.

Ook wanneer Sandra niet in Marokko is, heeft ze veel aan Snowball: “veel vragen worden direct beantwoord. Dat scheelt mij veel tijd. Wanneer een vraag niet direct beantwoord kan worden, kan ik door de heldere belnotities die ik krijg mijn tijd zelf indelen en prioriteiten stellen”.

Met klantcontact van Snowball blijf het contact persoonlijk

Omdat Sandra vooral twijfel had bij het persoonlijke aspect van de klantenservice, heeft ze een aantal klanten gebeld nadat zij met Snowball contact hadden gehad. Al deze klanten waren heel tevreden over de manier waarop zij werden geholpen. Nadat een vaste klant van Sandra vertelde dat zij zo vriendelijk en goed te woord was gestaan, was ze overtuigd van de kwaliteit van Snowball. “Ik was bang dat het persoonlijke eraf zou zijn nadat ik het had uitbesteed. Niets is minder waar en bij Snowball denkt iedereen zelf ook mee, waardoor veel vragen meteen beantwoord kunnen worden en mijn klanten niet het gevoel hebben dat ze een computer aan de telefoon hebben die een script opleest”.

Snowball klantcontact voor jouw webwinkel?

Wil je ook graag je eigen tijd in kunnen delen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of 088 1850 100.

BEL ME NU
+
Bel mij!
Call Now Button