Online Marketing

Een website of webshop die
zichtbaar is, en bijdraagt aan de commerciele doelstellingen.

Snowball richt de website en webshops SEO-proof in voor hogere zoekresultaten in Google en geeft advies over de juiste content, optimaliseren van het platform maar ook de inrichtingen van zoekwoord-campagnes en online advertising.

B2C Marketing

Belangrijk te weten: wij zijn geen online media bureau dat haar inkomsten met commissie verdient en waarbij hogere uitgaven tot hogere inkomsten voor het bureau leidt. Wij werken op uurtarief, en zullen de kosten aan media zo laag mogelijk houden – eigen kanalen (website, nieuwsbrieven, facturen, mijnXYZ/nl, de eigen social media accounts, linkbuilding, etc.) bieden veelal goede mogelijkheden om traffic te genereren, tegen geen of lage kosten. Die geven we prioriteit 1 in ons advies.

Via dagelijkse monitoring optimaliseren wij de online marketing en rapporteren maandelijks of wekelijks de resultaten.

B2B Marketing

B2B marketing verschilt in belangrijke mate van B2C. Veelal is de koper of bezoeker niet één beslissingsbevoegde persoon, maar maakt deel uit van een DMU. Wij richten websites en webshops dynamisch in, afhankelijk van de rol die een bezoeker in het oriëntatie en koopproces heeft.
Ook bij B2B online marketing kijken we naar eigen middelen om de marketing kostenefficiënt in te richten. Het genereren van traffic genereren vraagt altijd investeringen, en daarmee zijn bezoekers sowieso waardevol. Bij het inrichten van websites en webshop zorgen wij dat wij zoveel mogelijk bezoekers uit de anonimiteit halen: door slimme tracking software en het laten bekendmaken van bezoekers door downloadable content zoals blogs en/of whitepapers.

Via onze zuster 1850 Contact Center [link] kunnen wij opvolging van website- en webshopbezoek uit handen nemen, maar ook ondersteunen bij marketing- en salescampagnes of de klantenservice tijdelijk of permanent overnemen.

Meest recente projecten

test

A mint of creativity!