Verlies niet de helft van je conversies!

Van de 3,3 miljard internetgebruikers wereldwijd zijn er naar schatting 330 miljoen mobile only gebruikers. Millenials zitten gemiddeld zelfs 3 uur per dag op hun smartphone. Salesforce verwacht bovendien dat nog dit jaar de helft van alle online aankopen via mobiel worden gedaan, via het m-commerce kanaal. Reden genoeg dus om te zorgen voor een goede responsive site als webwinkelier. Maar helaas: nog veel webshops spelen onvoldoende in op mobile shopping en verliezen daardoor veel conversies.

Decemberdrukte webshop

Goed voorbereid op de decemberdrukte

Hoewel je misschien nog maar net terug bent van vakantie en we vorige week nog met z’n allen op het terras zaten, is het nu toch echt tijd om te beginnen met de voorbereidingen voor de decemberdrukte. In de aanloop naar de feestdagen is het namelijk traditioneel topdrukte in de retail en e-tail. Ook in 2017 haalde e-commerce weer mooie resultaten: in de laatste 3 weken voor kerst lag de gemiddelde weekomzet van webwinkels 34% hoger dan in reguliere weken. Het is dus belangrijk dat jij je als online ondernemer goed voorbereidt zodat jij optimaal kan profiteren van de decemberdrukte.

Zo leert Snowball jou écht kennen

Snowball is een full-service e-business specialist. Dat betekent dat wij verder gaan dan alleen het bouwen van jouw webshop of website: wij helpen je jouw online doelstellingen te behalen door een heel pakket aan diensten die we perfect afstemmen op jouw behoefte. Een van die diensten is het bepalen van jouw online positionering en uitstraling.

Webshop cookies AVG

70% van de websites nog niet AVG proof

Al maanden zijn Nederlandse organisaties in de ban van de AVG. Velen worstelen ermee en nu blijkt dat de meerderheid van de Nederlandse websites nog niet AVG proof zijn. Bij het vragen om toestemming voor het plaatsen van cookies gaan veel sites nog de mist in. Is jouw webshop al AVG proof? Snowball helpt je daarbij!

tips klant behouden loyaliteit consument

5 tips om klanten te behouden

De concurrentie onder webshops is moordend. Ieder jaar komen er weer meer webshops bij en je onderscheiden op prijs is al lang niet meer voldoende. Maar hoe kun je je dan als webshop onderscheiden, hoe zorg je ervoor dat de online shopper bij jou koopt en niet bij een van je vele buurmannen? Het behouden van een klant is 7 keer goedkoper dan nieuwe klanten aantrekken, daarom is het de moeite waard om te investeren in een optimale klantbeleving en klanttevredenheid, om zo klanten te behouden. Wij geven je in dit blog 5 tips hoe je klanten hoe je dat kunt doen.

1 | 2